Play
$video.data_map.short_description.content

„Evropské kosmické hovory“ budou sdílet nadšení pro vesmír

21/09/2018 291 views 0 likes
ESA / Space in Member States / Czechia

Iniciativa Evropské kosmické hovory (European Space Talks) nabídne každému členovi evropské vesmírné komunity příležitost spojit se s vesmírnými profesionály, vědci a nadšenci a podílet se na prezentaci nejnovějších výzkumů, aktivit nebo zájmů.

Během listopadu 2018 se uskuteční ve členských státech ESA série rozhovorů a akcí na místní úrovni, které budou mít za cíl propagovat kosmické aktivity mezi nejširší veřejností. Od škol přes lokální společenské místnosti až po průmyslové podniky nebo univerzity: žádné místo nebude příliš malé.

Generální ředitel ESA Johann Wörner k tomu uvádí: „Zvu každého z evropské kosmické rodiny, aby se přidal k této nové zkušenosti s nemalým přesahem. Každý se může stát hostitelem Space Talk a sdílet své nadšení pro vesmír.“

Vesmír přitom zajímá každého. Podílí se na našich každodenních životech a pomáhá rozřešit některé z největších výzev, před nimiž lidstvo stojí. Evropský kosmický sektor se významným způsobem podílí na evropské ekonomice a inspiruje mnoha způsoby nejmladší generace.

Kdy jiný, než lidé vyplňující své dny přemýšlením o vesmíru, pracující na kosmických projektech nebo rovnou ve vesmíru žijící, by měl sdílet své nadšení se světem?

Jako evropští kosmičtí profesionálové máme zodpovědnost informovat veřejnost o tom, co naše organizace a průmysl dělají. Stejně tak bychom měli zajistit, aby každý z nás co nejlépe rozuměl světu, ve kterém žije. Mimo jiné proto, aby byl co nejlépe připravený na svět zítřka.

Pro přípravu a realizaci akce Space Talk ve svém jazyce a stylu se jednoduše registrujte zde a stáhněte si komunikační sadu. Následně získáte přístup k centrálnímu webu, kde vytvoříte vlastní událost a budete ji propagovat společně s dalšími aktivitami Space Talks.

Evropská kampaň bude kulminovat v sobotu 24. listopadu, ale události spadající pod hlavičku Space Talks mohou být realizovány kdykoliv v průběhu listopadu.

Když budete prezentovat své nadšení pro vesmír, nepřestávejte myslet digitálně! Mnoho nadšeneckých komunit se ke kampani přidá, takže nezapomeňte tak učinit i vy přidáním hashtagu #SpaceTalks při komunikaci své události.

A pokud se některé akce v rámci běhu Space Talk budete chtít zúčastnit, již brzy bude seznam blízkých aktivit k dispozici na webu Space Talks.

V rámci seance „Space 4.0ur future: plug and play“ sdílel svůj zájem o vesmír i generální ředitel ESA Johann-Dietrich Wörner